آموزش تصویری ساخت حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی پیشتاز رایان

آموزش تصویری ایجاد حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی پیشتاز رایان :

 

1- ابتدا وارد سایت به نشانی: www.PishtazRayan.ir می شویم همانطور در عکس زیر با کادر قرمز مشخص شده در گوشه بالای سمت چپ سایت یک گزینه ورود و ثبت نام وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید:

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

2- یک تَب کوچک در وسط صفحه باز می شود. این تب خود شامل 3 قسمت است:

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

قسمت اول برای ورود به سایت و حساب کاربری می باشد( اگر قبلا ثبت نام کرده باشید با وارد کردن نام کاربری یا شماره موبایل و گذرواژه یا پسورد می توانید وارد حساب کاربری خود شود. )

قسمت دوم فراموشی گذر واژه می باشد ( شاید برای شما این اتفاق پیش آمده باشد که رمز عبور یا همان گذر واژه خود را فراموش کنید. با انتخاب فراموشی گذر واژه با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل یک لینک ساخت گذر واژه جدید برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. )

قسمت سوم ساخت حساب کاربری:

با انتخاب گزینه ” ساخت حساب کاربری ” به صفحه ثبت نام وارد خواهید شد. مطابق عکس زیر:

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

وارد کردن اطلاعات و ساخت حساب کاربری

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

مطابق عکس بالا:

ابتدا نام و نام خانوادگی خود را به درستی و حتما با زبان فارسی وارد کنید.

پست الکترونیک یا همان ایمیل خود را وارد کنید. ( ایمیل به طور مثال به این شکل و بدون www وارد کنید: example@pishtazrayan.ir )

شماره موبایل خود را وارد کنید تا در صورت فراموشی نام کاربری بتوانید از آن استفاده کنید. (به طور مثال: 09123334455 )

در قسمت ” نام کاربری ” باید یک نام کاربری حداقل 5 حرفی از بین حروف a-z یا A-Z یا 9-0 برای خود انتخاب نمایید. (به طور مثال: Ali1365)

در قسمت ” گذرواژه ” باید یه رمز دارای حداقل 8 کاراکتر باشد. لطفا در انتخاب گذرواژه یا همان رمز عبور خود دقت کنید و از انتخاب رمز هایی مانند: 12345678 یا qwertyui و … پرهیز کنید.

 

حالا پس از تکمیل اطلاعات گزینه ” عضویت ” را انتخاب کنید. تبریک میگم شما عضو پیشتاز رایان شدید. و سپس به صورت خودکار وارد صفحه اصلی سایت خواهید شد.

 

3- ویرایش اطلاعات شخصی:

مطابق عکس پایین، از گوشه سمت چپ سایت با انتخاب ” حساب کاربری من ” وارد آن شوید:

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

 

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

در عکس بالا، قسمت ” پیشخوان ” یک سری از اطلاعات شما در جدول مطابق عکس وجود دارد.

 

 

برای ویراش آدرس می توانید گزینه ” آدرس ها ” انتخاب کرده و آدرس ” صورت حساب ” و ” آدرس حمل نقل ” مطابق عکس زیر ویرایش کنید. فقط یک نکته ” آدرس صورت حساب ” آدرس شخص سفارش دهنده یعنی خود شما می باشد، ولی ” آدرس حمل و نقل ” علاوه بر اینکه هم می تواند آدرس خود شما باشد، می تواند آدرس متفاوتی از شما و یا کسی دیگری باشد. بعنوان مثال یعنی شاید شما محصولی از پیشتاز رایان برای یک شخص دیگر  و یا آدرس دیگری از خودتان خرید کنید و بخواهید کالا برای آنجا ارسال شود.

 

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

مطابق عکس زیر با انتخاب ویرایش قسمت های ” آدرس صورت حساب” و ” آدرس حمل و نقل ” می توانید اطلاعات ارسال را تکمیل یا ویرایش کنید. قسمت هایی که ستاره قرمز دارند حتما باید پُر شوند.

 

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

 

4- قسمت جزئیات حساب:

مطابق عکس زیر شما می توانید به ترتیب: نام و نام خانوادگی، نام نمایشی شما در سایت، آدرس ایمیل و گذرواژه خود را، ویرایش کنید.

برای تغییر گذرواژه باید ابتدا گذرواژه قدیمی و سپس دو بار گذرواژه جدید را وارد کرده و ” ذخیره تغییرات ” را انتخاب کنید.

 

برای بزرگ نمایی بر روی عکس کلیک کنید.

 

 

امیدوارم با این آموزش توانسته باشیم به شما کمک کنیم. البته همانند همین آموزش تصویری یک ویدیو آموزشی در سایت قرار دادیم که شما می توانید از این قسمت ( اینجا ) مشاهده کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید در قسمت نظرات  و راه های ارتباطی ما در پایین همین صفحه درج شده با ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *