ضمانت بازگشت کالا

ضمانت بازگشت و تعویض محصولات

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه آنلاین پیشتاز رایان با هدف کسب رضایت مشتری و مسئولیت پذیری تمامی اجناس فروخته شده را تا 24 ساعت فرصت اعلام خرابی ظاهری و تا 7 روز پس از تحویل، ضمانت بازگشت کرده و به خریدار اطمینان می دهد که بسته به شرایط کالا تعویض یا وجه پرداختی عودت داده می شود. هماهنگی با فروشگاه قبل از ارسال کالا به بخش گارانتی الزامی است. در صورت عدم هماهنگی هرگونه مسئولیت کالا به عهده مشتری است.
لازم به ذکر است که اجناس دارای ضمانت نامه علاوه بر ضمانت شرکت مربوطه شامل این 7 روز ضمانت بازگشت می باشد.

شرایط استفاده از ضمانت 7 روزه

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک مشتریان 7 روز کاری وقت برای اعلام انصراف از خرید خود دارند. این انصراف بدون تحمیل جریمه از سوی فروشگاه اینترنتی می باشد و تنها هزینه بازپس فرستادن کالا مرجوعی، به عهده مشتری می باشد.

مغایرت مشخصات ظاهری و فیزیکی کالا

در صورت مغایرت ظاهری و یا فیزیکی کالا نظیر رنگ و اندازه و یا مشخصات فنی این مساله باید ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری به کارشناسان پیشتاز رایان اطلاع داده شود. در صورتی که این تفاوت از روی جعبه پلمپ شده قابل تشخیص باشد از باز کردن پلمپ کالا امتناع کرده و با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

مشکل فنی در عملکرد کالا

در صورتی که کالای دریافتی توسط مشتری ایراد یا اشکال فنی در عملکرد داشته باشد مشتریان موظف هستند که تا حداکثر  48 ساعت کاری اطلاع داده شود.

انصراف از خرید کالا

در صورت انصراف از خرید، قبل از ارسال کالا، سریعاً این موضوع را به کارشناسان پیشتاز رایان اطلاع داده تا پس از پیگیری کارشناسان و لغو سفارش مبلغ سفارش + هزینه پستی به مشتری عودت داده شود.

در صورت انصراف از خرید، پس از ارسال کالا، با اطلاع دادن به کارشناسان پیشتاز رایان از دریافت بسته امتناع کنید تا مرسوله به طور خودکار توسط اداره پست به انبار پیشتاز رایان برگشت داده شود.

در صورت انصراف از خرید، پس از دریافت کالا از مامور پست یا پیشتاز رایان، از باز کردن پلمپ کالا خودداری نموده و مراتب را به پیشتاز رایان اعلام نمایید و حتماً برای بازگشت کالا و عودت وجه با کارشناسان پشتیبانی پیشتاز رایان هماهنگ نمایید.

نکته: لطفاً هرگز بدون هماهنگی با کارشناسان از برگشت دادن کالا خودداری فرمایید. درصورت ارسال بدون هماهنگی مسئولیت کلیه عواقب به عهده مشتری می باشد.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

پیشتاز رایان همواره سعی نموده با بسته بندی استاندارد کالا از هرگونه آسیب به مرسوله جلوگیری نماید. در صورت مشاهده هرگونه نقص و آسیب ظاهری بر روی بسته بندی کالا از دریافت آن خودداری نمایید تا کالا برای پیشتاز رایان برگشت داده شود.

مواردی که شامل عودت کالا نخواهد شد:

1. باز کردن پلمپ کالا به هر طریق

2. در صورت اشکال ظاهری کالا و اعلام نکردن این موضوع ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا

3. به اتمام رسیدن 7 روز ضمانت بازگشت کالا پس از دریافت مرسوله

4. خراب کردن عمدی یا غیر عمدی کالا توسط مشتری (در صورت تایید کارشناسان پیشتاز رایان)

 

برای دسترسی به خدمات پس از فروش پیشتاز رایان از طریق بخش ارتباط با ما در پایین صفحه اقدام نمایید.

* برای ارسال کالای مرجوعی حتماً با پیشتاز رایان هماهنگ نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *